مطلبی در خصوص شهرستان شدن آوج
yastibolagh
آشنایی با روستای یاستی بلاغ

چند روز پیش مطلبی تو وبلاگ آوج نیوز دیدم تحت عنوان " جمعیت آوج و آبگرم" که نویسنده وبلاگ اومده بود یه مقایسه ای بین جمعیت بخش آوج و آبگرم انجام داده بود و نتیجه گیری کرده بود که آوج با توجه به جمعیت زیاد بخش باید شهرستان می شد من یه کامنتی روی این مطلب به شرح زیر گذاشتم:

"با سلام خدمت دوستان عزیز. با عرض تشکر از مدیر سایت بابت مطلب خوبشون. باید خدمتتون عرض کنم که مشکل بین آوج و آبگرم در مرکزیت شهرستان هست. حالا جمعیت بخش آوج زیاد بوده و باید مرکزیت به این شهر داده بشه درست نیست. بر اساس ماده 12 قانون تقسیمات کشوری ((چنانچه در محدوده شهرستان بيش از يك شهر وجود داشته باشد آن شهري كه مركز يكي از بخش‌هاي متشكله بوده و از نظر موقعيت طبيعي و شرايط سياسي، اجتماعي و همچنين از لحاظ مسائل اقتصادي ارتباطات و قابليت توسعه و جذب از اهيمت بيشتري برخوردار بوده و مناسبترين كانون شناخته شود به عنوان مركز آن شهرستان تعيين و انتخاب خواهد شد)) حالا قضاوت با شما. کدامیک از این شهرها شرایط مذکور رو دارند؟"

و جواب دوست عزیز وبلاگ نویس فرهیخته آوجی این بود:

پاسخ:دليل اينكه آوج به اين وضع افتاده مسوولين هستند.درضمن ديگه آوج مركز شهرستانه و كاري نميشه كرد و شما مردم آبگرم خودتونو تابع قانون مي دونيد بهتره ديگه قبول كنيد و كاري نميشه كرد.و البته بايد بگيم كه موضوع شهرستان شدن آوج از سال1378 مطرح شده زماني كه استاندار تهران اين موضوع را پيشنهاد كرد. در آن زمان آبگرم جزء دهستان هاي آوج به حساب ميومد تا اين كه در سال 1380 شهر شد.

نمی دونم چی بگم. آوجی ها همینن دیگه. وقتی با دلیل بهشون ثابت کنید جواب سربالا می دن.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: